آبانآبان، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 30 روز سن داره

آبان گاه

بامزه زیبا!!!!

1393/12/11 10:24
نویسنده : مامان مژگان
334 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

تو از همه جا شروع می شوی
و من هربار بداهه می نوازمت
از هر جای تنت
سبز آبی کبود من
لم بده، رها کن خودت را
آب شو در آغوشم
مثل عطر یاس فراگیرم شو
بگذار یادت بگیرم.

 

یاقوتم،آبان بانو

بامزگی و شیرنی تو ابتدا و انتها ندارد....حد ندارد......

این که یاد گرفتی همه چیز را با "دد" بگی

الان گرفتی به جای مامان بگی "نانا"

چشمک زدنهات...

ولو شدنت تو بغل من ،بابای یا خاله...عشوه اومدن برای بابابزرگ....

لین شدن و هی بوس دادنت به ما..یا هی ماچ کردن خاله

رقصیدنهات...حتی لوس شدن و لب ورچیدنهات..شیرینه..بامزه ای می فهمی دخترک زیبا..با مزه یا

و من مرده تو..عاشق دل خسته تو....

 

پسندها (1)

نظرات (2)

Mahtab
11 اسفند 93 11:08
اره دقيقااا..قربونش برم..كر كردناش كه از اونور ميوفته...ماچ هاى زورى به خاله...يه ورى افتادن...تا اهنگ مياد ميدوىى مياي پيشه من دستاتو باز ميكنى..يعنى يالا پاشو برقصيم..عاشقتم عاشق...عاشقه اون خواهر خانمتونم هستم به شدت..طرفدارتونم😘😘😘💐💐💐
مهتاب دون
11 اسفند 93 11:12
يعنى فقط عاشقه اون عكس سمت راست صفحهً..زيره درباره ى وبلاگم...كلى حرفه نهفته داره...😄😄😄فقط دلم ميخاد ببينم چندتا عضله از صورتت درگير شده تا اين شكلو به خودت گرفتى نفسم😃😃😃
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آبان گاه می باشد